Forum

iselsker08e

Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Valg af ismaskine?

Valg af ismaskine? 14 år 5 måneder siden #115

  • elling1981
  • elling1981's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 2
  • Karma: 0
Hej allesammen

Jeg er på udkig efter en rigtig god ismaskine til hjemmebrug. Jeg har kigget på LaGondola´s hjemmeside og er faldet over følgende modeller:

- Simac GC6000
- Nemox ARTE Gelato
- Nemox Gelatissimo
- Gelatiera Gaggia

Endvidere har jeg set en på nettet ved navn Cuisinart BC50, som er i ca. samme prisklasse.

Jeg vil gerne have en der er i rigtig god kvalitet, nem at rengøre, ikke larmer for meget og hvis det er muligt helst ikke kræver alkohol og vand for at virke.

Jeg synes det er svært at vælge, så jeg håber i kan pege mig i den rigtige retning. Måske i anbefaler nogle helt andre end dem jeg har nævnt?

Mvh.

Torben
Sidste redigering: 14 år 2 måneder siden af admin.

Sv:Valg af ismaskine? 14 år 5 måneder siden #117

  • mom66
  • mom66's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 2
  • Karma: 1
Hej.
Jeg har købt en Simac gc5000 i England. 2116 kr. incl. porto har jeg givet. Den er virkelig god, og kan tåle at køre flere portioner is efter hinanden.
Den laver dejlig cremet is, og kan køle massen godt ned.
Den model kan jeg anbefale.
Man sætter bare skålen ned i maskinen. Der skal ikke bruges alcohol eller div. andre væsker. Skålen fryser ikke fast nederst. Det har jeg ihvertfald ikke oplevet endnu, og jeg har snart lavet mange portioner is.
MVH Pia
Sidste redigering: 14 år 5 måneder siden af mom66.

Sv:Valg af ismaskine? 14 år 2 måneder siden #119

  • cl
  • cl's profilbillede
Hej, hvor i England har du købt din ismaskine? altså link :-)

Sv:Valg af ismaskine? 14 år 2 måneder siden #120

  • tbes
  • tbes's profilbillede
mom66 skrev:
Hej.
Jeg har købt en Simac gc5000 i England. 2116 kr. incl. porto har jeg givet. Den er virkelig god, og kan tåle at køre flere portioner is efter hinanden.
Den laver dejlig cremet is, og kan køle massen godt ned.
Den model kan jeg anbefale.
Man sætter bare skålen ned i maskinen. Der skal ikke bruges alcohol eller div. andre væsker. Skålen fryser ikke fast nederst. Det har jeg ihvertfald ikke oplevet endnu, og jeg har snart lavet mange portioner is.
MVH Pia

Hej Pia,
Kan du sige hvor du købte den? Altså link til forhandleren.
Min gamle maskine er lige gået i stykker og jeg vil gerne have en der er mere avanceret og bedre.
På forhånd tak,
mvh,
Tamara

Sv:Valg af ismaskine? 14 år 2 måneder siden #121

  • admin
  • admin's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 21
  • Karma: 3
Hvis linket ikke dukker op kan du prøve at kigge på udvalget på lagondola - de har et rimelig stort udvalg i ismaskiner. Leveringen er hurtig hvis varen er på lager og der er en del at spare i forhold til danske priser.

Sv:Valg af ismaskine? 14 år 2 måneder siden #122

  • tbes
  • tbes's profilbillede
Hej,
Jeg købte min maskine her:
http://www.italiankitchenaids.com/products.php?cat=37
Levering var 6 Euro.
Simac er lidt billigere her end på laGondola.
Tid til at oprette siden: 0.122 sekunder

Indsend opskrift

Har du en god opskrift du har lyst til at dele med resten af brugerne her på iselsker.dk, er du mere end velkommen til at sende den til os, og vi vil sørge for at få den lagt op her på siden, til glæde for alle andre iselskere :-)

Klik her for at sende din isopskrift til os.

Valg af ismaskine

gaggialilleHar du endnu ikke anskaffet dig en ismaskine så se læs med her. Vi har lavet en lille guide til det rigtige valg af ismaskiner. Klik her for at læse vores guide til valg af ismaskine.

Kontakt os:

Send os en isopskriftHar du ris, ros, gode ideer eller en spændende opskrift her til siden er du meget velkommen til at kontakte os.
Iselsker.dk drives af Christiansen WEB