Forum

iselsker08e

Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Nu skulle det prøves, men hvis andre vakler så se

Nu skulle det prøves, men hvis andre vakler så se 11 år 3 måneder siden #661

  • ladjo
  • ladjo's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
  • Indlæg: 2
  • Karma: 0
I kunne måske være heldige...

Jeg har kigget længe efter en ismaskine da vi følger en diæt som siger 0 sukker, 0 mælkeprodukter og 0 hvedemel...

Jeg skal så sige at der i dette is-elskende hjem jo måtte dispenseres over for denne dejlige dessert.

Jeg ville gerne prøve en ismakine men syntes de rigtige var for dyre, eller af tvivlsomt omdømme. Altså dem med indbygget kompressor.

Kvikly/Coop havde så tilbud på deres hjemmeside på denne Hugin maskine: webshop.coop.dk/vare/hugin-ismaskine-mod...nudstyr%2Fismaskiner

999,- kr. var da til at overkomme. Så går jeg tilfældigvis i vores lokale Kvikly i Vejle og her på en palle midt i butikken står 2 stk. Hugin ismaskiner til salg for, ja hold fast 300,- kr.

Så nu vil vi næste weekend prøve om den kan ;o))

Dette for hvis I kunne være heldige at finde en tilsvarende i jeres Kvikly ;o)
Tid til at oprette siden: 0.139 sekunder

Indsend opskrift

Har du en god opskrift du har lyst til at dele med resten af brugerne her på iselsker.dk, er du mere end velkommen til at sende den til os, og vi vil sørge for at få den lagt op her på siden, til glæde for alle andre iselskere :-)

Klik her for at sende din isopskrift til os.

Valg af ismaskine

gaggialilleHar du endnu ikke anskaffet dig en ismaskine så se læs med her. Vi har lavet en lille guide til det rigtige valg af ismaskiner. Klik her for at læse vores guide til valg af ismaskine.

Kontakt os:

Send os en isopskriftHar du ris, ros, gode ideer eller en spændende opskrift her til siden er du meget velkommen til at kontakte os.
Iselsker.dk drives af Christiansen WEB