Forum

iselsker08e

Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Hjælp. Helt ny Gaggia Gelatiera virker ikke

Hjælp. Helt ny Gaggia Gelatiera virker ikke 11 år 11 måneder siden #598

  • WolfieDK
  • WolfieDK's profilbillede
Hej.

Jeg har lige købt en Gaggia Gelatiera fra LaGondola.it. Fik den i torsdags, og skulle så prøve den for første gang idag lørdag. Den køler fint, men når jeg forsøger at starte rørevingen, så larmer den bare lidt mere, men den vil ikke køre rundt. Er der nogen der har erfaring med det? Er der en eller anden transportsikring jeg skal fjerne, eller skal jeg til at have fat i nogen for at få den repareret eller byttet allerede?

Sv:Hjælp. Helt ny Gaggia Gelatiera virker ikke 11 år 10 måneder siden #599

  • WolfieDK
  • WolfieDK's profilbillede
Jeg vil lige komme med en opdatering. Jeg skrev til LaGondola, og ud fra min beskrivelse lød det som om, at kileremmen som trækker vingen var hoppet af. De beskrev hvordan jeg kunne løse det selv, hvis jeg havde mod på at åbne maskinen, og det var lige præcis det der var problemet. Så nu er jeg den glade ejer af en ismaskine der virker :-)

Sv:Hjælp. Helt ny Gaggia Gelatiera virker ikke 11 år 10 måneder siden #602

  • admin
  • admin's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Moderator
  • Indlæg: 21
  • Karma: 3
Godt at høre at du fandt en løsning og tak fordi du gad dele løsningen med os andre. Det er jo ikke utænkeligt at andre vil løbe ind i samme problem på et tidspunkt med deres Gaggia Gelateria ismaskine.
Tid til at oprette siden: 0.102 sekunder

Indsend opskrift

Har du en god opskrift du har lyst til at dele med resten af brugerne her på iselsker.dk, er du mere end velkommen til at sende den til os, og vi vil sørge for at få den lagt op her på siden, til glæde for alle andre iselskere :-)

Klik her for at sende din isopskrift til os.

Valg af ismaskine

gaggialilleHar du endnu ikke anskaffet dig en ismaskine så se læs med her. Vi har lavet en lille guide til det rigtige valg af ismaskiner. Klik her for at læse vores guide til valg af ismaskine.

Kontakt os:

Send os en isopskriftHar du ris, ros, gode ideer eller en spændende opskrift her til siden er du meget velkommen til at kontakte os.
Iselsker.dk drives af Christiansen WEB